Absolwent/absolwentka specjalności content management ma kompleksowe przygotowanie do pracy w obszarze zarządzania treściami cyfrowymi. Posiada zaawansowaną wiedzę na temat procesów kognitywnego przetwarzania informacji, w tym mechanizmów percepcji i decyzji konsumenckich, co pozwala skutecznie stosować zasady neuromarketingu. Rozumie teorię hipertekstu, potrafi tworzyć interaktywne i wielopoziomowe struktury treści, zna także metody pozyskiwania i opracowywania informacji, w tym techniki optymalizacji treści pod kątem SEO. Absolwent/absolwentka posiada również kompetencje związane z typografią i edycją tekstów w internecie. Zna zasady copywritingu, które umożliwiają tworzenie angażujących, kreatywnych treści. Jest przygotowany/przygotowana do pracy jako specjalista ds. content marketingu, copywriter, projektant/administrator treści cyfrowych w agencjach reklamowych, firmach e-commerce, mediach cyfrowych lub działach promocji przedsiębiorstw.