Public relations w nowych mediach

pr_baner.png

Absolwent/absolwentka specjalności PR w nowych mediach jest przygotowany/przygotowana do realizacji działań w zakresie public relations w nowych mediach na rzecz osób, firm i instytucji. Zna techniki kreowania wizerunku, które potrafi zastosować w nowych mediach. Umie skutecznie prowadzić komunikację. m.in. poprzez wprowadzenie zasad prostego języka, optymalizację treści oraz odpowiednią redakcję techniczną materiałów prezentowanych w nowych mediach. Zna również zasady komunikacji kryzysowej. Może pracować w agencjach PR, firmach e-commerce lub działach promocji i komunikacji korporacyjnej.

Logo programu Widza Edukacja Rozwój Biało-czerwona flaga i napis Rzeczpospolita Polska Logo Euopejskiego Funduszu Społecznego
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Widza Edukacja Rozwój 2014-2020 "Nowoczesne nauczanie oraz praktyczna współpraca z przedsiębiorcami - program rozwoju Uniwersytetu Zielonogórskiego" POWR.03.05.0-00-00-Z014/18